Returer
För att returnera vara måste du logga in på ditt konto med din epost och lösenord, har du inget lösenord så kan du skapa ett genom att välja glömt mitt lösenord.
1. Gå till avsnittet "Min Orderhistorik" på ditt konto.
2. Välj den beställning från vilken han/hon vill returnera en vara, genom att klicka på "Detaljer".
3. Välj den eller de produkter som han/hon vill returnera genom att markera rutan bredvid dess namn.
4. Lägg till den kvantitet som behöver returneras (ifall fler än en produkt behöver returneras).
5. (valfritt) I avsnittet "Retur av varor" skrivs en förklaring så att butiksteamet bättre förstår varför du vill returnera den här produkten.
6. Klicka på "Begär retur".
Tiden för att ångra dig är 14 dagar, då ska ditt paket vara returnerat till oss.
- Returrätt gäller ej för växter.
Då vi godkänt din orderretur skickar vi dig ett mail med ditt returnummer/retursedel som kan skrivas ut eller skrivas på en lapp och läggas med i returen.
Observera att Frakt för retur står du själv som kund för, vi har ej fri retur i vår butik.
När du skickar tillbaka produkt uppskattar vi om vi får ett fraktnummer på returen för att. lättare ha koll på att den kommer fram.
Produkten skall vara i oanvänt skick och skall paketeras väl så att den inte blir skadad i returen.
När vi mottagit och godkänt den/de returnerade varor, återbetalar vi för de returnerade varan/varorna.
Tråkigt att du fått en trasig vara, tyvärr kan det hända.
Fota den trasiga varan och maila bilden/bilderna till oss på info@shrimps.se eller skicka genom vår Facebook messenger tillsammans med din orderreferens så hjälper vi dig med din reklamation.